.
Hörmətli Rektorumuz, professor Yusif müəllim öz çıxışında,
VTS-TEST sisteminin 6 illik istismarı dövründə əldə olunan müsbət nəticələrlə
və eyni zamanda imtahan test suallarının keyfiyyətsizliyi nəticəsində,
tələbələrdə əzbərçilik tendensiyasının artması təhlükəsindən danışdı. Bu
təhlükəli tendensiyanın qarşısını almaq, tədrisin keyfiyyətini yüksəltmək üçün
aşağıdakı addımların atılmasını zəruri hesab etdi:
- Müəllimlər tərəfindən tərtib
olunan bütün testlər Fənn Tədris Proqramlarına uyğun olmalı, mövzular
üzrə yazılmalı, mövzuları tam əhatə etməli və tədris saatları üzrə
təqribən bərabər paylanmalıdır.
- 1 tədris saatına (45 dəq.) ən
azı 10 test hazırlanmalıdır.
- Test sualları 4 tip üzrə tərtib
olunmalı və hər tip üzrə testlərin sayı təqribən bərabər paylanmalıdır.
- 2013/2014 tədris ilində
istifadə olunacaq test tipləri aşağıdakılardır:
- T1 - Trivial testlər;
- T2 - Çoxseçimli testlər;
- T3 - Ardıcıl (xronoloji) testlər;
- T4 - Uyğunluq testləri.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder